Transparantie en betrouwbaarheid staan bij ons voorop. Daarom stellen wij onze documenten graag beschikbaar voor inzage. Op deze pagina vindt u meer informatie over onze organisatie, algemene voorwaarden, klachtenregeling en ons WWFT-beleid (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme).
Kantoorinformatie
Maatschap Jelsma & Bos Advocaten
Lyceumstraat 2
8441PS Heerenveen
KvK-nummer: 96545046
BTW-nummer: 867655227B01
Jelsma & Bos Advocaten staat ingeschreven bij de Orde van Advocaten.
Het kantoor beschikt niet over een derdengeldenrekening.
Rechtsgebiedenregister
Mr. J. Bos staat in het rechtsgebiedenregister ingeschreven onder de rechtsgebieden: arbeidsrecht, collectief ontslag, arbeidsmediation, medezeggenschap.
Mr. J. Jelsma staat in het rechtsgebiedenregister ingeschreven onder de rechtsgebieden: algemene praktijk, vastgoedrecht, burgerlijk recht, bouwrecht.
Klachtenregeling
Heeft u een klacht over onze dienstverlening?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening en de tevredenheid van onze cliënten. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan nodigen wij u van harte uit om dit eerst te bespreken met de betrokken advocaat. In veel gevallen leidt een goed gesprek tot een snelle oplossing.
Komt u er samen niet uit of geeft u de voorkeur aan een directe melding binnen ons kantoor? Dan kunt u uw klacht – bij voorkeur schriftelijk en het liefst per e-mail – richten aan onze klachtbehandelaar, mr. J. Bos.
Heeft uw klacht betrekking op mr. J. Bos zelf, dan kunt u zich wenden tot de plaatsvervangend klachtbehandelaar, mr. J. Jelsma.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk een schriftelijke bevestiging. De klachtbehandelaar zal de betrokken advocaat in de meeste gevallen horen en u uitnodigen voor een gesprek op kantoor, eventueel samen met de betreffende advocaat. Soms is een gesprek niet nodig en ontvangt u direct een schriftelijke reactie met het standpunt van de klachtbehandelaar.
Wanneer uw klacht (deels) gegrond wordt bevonden, kunnen passende maatregelen worden genomen. Mocht er geen oplossing worden gevonden en betreft uw klacht (mogelijk) een schending van de Gedragsregels voor advocaten, dan wijzen wij u schriftelijk op de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de Deken van de Orde van Advocaten Noord-Nederland. Deze kan uw klacht verder in behandeling nemen.
Gaat het niet om een mogelijke schending van de Gedragsregels, dan informeren wij u schriftelijk over de mogelijkheid om – indien u dat wenst – een civiele procedure te starten.
Wij doen er alles aan om uw klacht zorgvuldig en met aandacht te behandelen.